Θεατρική Αγωγή

Περιεχόμενα

Σχολική χρονιά 2021 - 2022

Φθινόπωρο

   Με τα παιδιά της Β2΄ Τάξης φτιάξαμε ένα παραμύθι.

Παίρνοντας αφόρμηση από το ποίημα της Ελευθερίας Γρηγοράκη για το Φθινόπωρο, χρωματίσαμε τη ζωγραφιά του Φθινοπώρου και όλοι μαζί πλάσαμε μια ιστορία, ένα δικό μας παραμύθι.

   Μια φορά και έναν καιρό, ήταν δύο αδέρφια ο Μπεν και η Λίλη. Ήταν φθινόπωρο και είχε βρέξει. Τα παιδιά αποφάσισαν, να πάνε να μαζέψουν στην εξοχή μανιτάρια. Ευτυχώς ο Μπεν είχε πάρει μαζί του την ομπρέλα του. Η Λίλη είχε πάρει μαζί της το καλαθάκι της για να βάλλουν τα μανιτάρια. Είχε μαζέψει μόλις 6 μανιτάρια και ξαφνικά άρχισε να ψιχαλίζει!
   Ο Μπεν άνοιξε κατευθείαν την ομπρέλα του και φώναξε την αδελφή του…

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τη συνέχεια…

Φθινοπωρινή Ιστορία

ΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΣ

ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ – ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

ΜΠΕΝ – ΒΑΣΙΛΗΣ

ΛΙΛΗ – ΒΙΚΤΩΡΙΑ

ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ – ΚΥΡΙΑΚΗ – ΝΤΙΝ

ΑΦΗΓΗΤΗΣ – ΑΛΟΝΣΟ

ΑΛΕΠΟΥ – ΕΛΕΝΑ – ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ – ΤΖΕΝΗ

ΑΦΗΓΗΤΗΣ – ΑΛΟΝΣΟ

ΛΙΛΗ – ΒΙΚΤΩΡΙΑ

ΛΑΓΟΣ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ – ΛΑΡΥ

ΠΕΛΑΡΓΟΣ – ΚΩΝ/ΝΟΣ – ΤΣΙΠ ΤΣΙΠ – ΜΥΤΑ

ΜΠΕΝ – ΒΑΣΙΛΗΣ

ΚΟΡΑΚΙ – ΡΑΚΟ -ΛΟΥΚ

ΑΦΗΓΗΤΕΣ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ

ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ-  ΣΑΛ – ΓΙΩΡΓΟΣ

ΚΑΒΟΥΡΙΝΑ – ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΚΑΒΟΥΡΑΚΙ 1 – ΜΑΡΙΛΕΝΑ

ΚΑΒΟΥΡΑΚΙ 2 – ΑΣΗ

ΚΑΒΟΥΡΑΚΙ 3 – ΒΛΑΣΗΣ

ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ – ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

ΜΠΕΝ – ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

ΛΙΛΗ – ΡΑΛΛΙΑ

Ελληνική Μυθολογία

   Από την ιστορία του πώς πήρε το όνομά της η Αθήνα μέχρι την παράξενη ιστορία της αρπαγής της Περσεφόνης και οι τέσσερις εποχές… Όλα αυτά διανθισμένα από την αφήγηση και τις δημιουργικές εικόνες των παιδιών της Τρίτης Τάξης και με τις πινελιές της δασκάλας Θεατρικής Αγωγής κ. Γαλάτειας αλλά και των δασκάλων τους  κ.κ. Ηρακλή και Έφης
   Μέσα από τις σελίδες αυτού του ηλεκτρονικού βιβλίου, σε αφήγηση απλή και κατανοητή, ξετυλίγονται ολοζώντανα δύο από τις πιο αγαπημένες ιστορίες της Ελληνικής Μυθολογίας!

Παίξαμε και κουκλοθέατρο!

Το Γ2 ασχολείται με την τέχνη του κουκλοθέατρου. 

  • Τα παιδιά κατασκεύασαν κούκλες.
  • Τους έδωσαν ζωή με τη φωνή τους μόνο.
  • Εξασκήθηκαν στην ορθοφωνία και ενθαρρύνθηκαν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους.
  • Συνειδητοποίησαν ότι η Έκφραση, ο Σεβασμός, η Συνεργασία, η Φαντασία. αποτελούν πολύτιμα εργαλεία του θεάτρου, αλλά και της ίδιας της της ζωής.
  • Ανέπτυξαν την αισθητική και κριτική τους σκέψη (είχαν την ευκαιρία να διορθώνουν ο ένας τον άλλο).

Η Λύρα του Απόλλωνα

Θησέας και Αριάδνη